BESTELLINGEN

Ontvang ik een bericht van verzending?
We sturen je berichten om je op de hoogte te houden van waar je pakket zich bevindt. Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsbericht. ...
Mon, 16 May, 2022 at 8:47 AM
Waarom wordt mijn creditcardbetaling niet geaccepteerd?
Fouten bij creditcardbetalingen oplossen Controleer of de ingevoerde factureringsgegevens juist zijn. Verwijder de streepjes of spaties van het pasnummer...
Mon, 16 May, 2022 at 8:48 AM
Hoe pas ik mijn kortingscode toe op mijn bestelling van Skechers?
Om je promotiecode te gebruiken, voer deze dan tijdens het afrekenen in het veld “Promotiecode” in. Je moet op de knop “Toepassen” klikken om de korting o...
Mon, 16 May, 2022 at 8:49 AM
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren of een verzending traceren?
Selecteer het tabblad Bestellingen en retourzendingen bovenaan de pagina en voer je bestelnummer en e-mailadres in dat op de bestelling wordt gebruikt. Alle...
Mon, 16 May, 2022 at 8:50 AM
Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?
Selecteer het tabblad Inloggen bovenaan de pagina en voer het e-mailadres en wachtwoord van je account in om je bestelgeschiedenis te bekijken.
Mon, 16 May, 2022 at 8:50 AM
BTW
Alle prijzen zijn inclusief btw. Facturen zijn te downloaden naar het plaatsen van een bestelling.
Thu, 15 Feb, 2024 at 4:27 AM
Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd?
We accepteren PayPal, Klarna en creditcards van Visa en Mastercard. Het is op dit moment nog niet mogelijk om met IDEAL te betalen. We accepteren op dit ...
Mon, 28 Oct, 2024 at 3:42 AM
Bestelling annuleren of aanpassen
Het is mogelijk om een bestelling te annuleren of aan te laten passen binnen 1 uur na plaatsing van de bestelling. Neem zo snel mogelijk contact op met onze...
Tue, 29 Oct, 2024 at 6:21 AM