RETOUREN

Hoe kan ik een retourzending voor mijn online bestelling starten?
Om een retourzending aan te maken klik je op "Bestellingen en retourzendingen" bovenaan op de Skechers-website. Voer je bestelnummer en het e-m...
Mon, 23 Oct, 2023 at 10:18 AM
Wat is het ruilbeleid voor bestellingen die op Skechers.be zijn gekocht?
We bieden momenteel geen ruilmogelijkheden voor aankopen op de Skechers-website. Als je dezelfde schoen in een andere maat of model wilt, dan kun je een nie...
Thu, 15 Feb, 2024 at 9:33 AM
Wat moet ik doen als ik denk dat mijn schoenen defect zijn?
Als je je schoenen via onze website hebt gekocht en je denkt dat ze defect zijn, gebruik dan de knop “Stuur ons een mail” op de website. Vermeld je bestelnu...
Mon, 11 Mar, 2024 at 9:58 AM
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
De maximale termijn voor een terugbetaling is 2 weken na ontvangst van de geretourneerde goederen in ons magazijn. Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra...
Mon, 16 May, 2022 at 9:06 AM